Afd. Skjoldborgsvej

På Afd. Skjoldborgsvej er der ca. 600 glade elever på 0-6. klassetrin. Der er ansat 60 lærere og 20 pædagoger, der varetager elevernes læring og udvikling.

Klik her for at se vores informationsfolder for skoleåret 2023/24

Vi er en skole, der vægter forskellighed højt, hvilket vores elevgrundlag også afspejler. Vi ser forskelligheden som en stor styrke og udnytter det positivt i hverdagen.

Vi er placeret i den vestlige del af Fredericia med adgang til grønne områder, idrætsfaciliteter m.m. Skolen blev nyrenoveret i perioden fra 2001 til 2005 og fremstår derfor med flotte og lyse fysiske rammer, der sikrer de optimale betingelser for læring og udvikling.

Til afdelingen er knyttet to fine fritidstilbud, der er samlet under samme ledelse.

Vores pædagoger arbejder både med i skoledagen og i fritidstilbuddene. Sådan sikrer vi en sammenhæng i det pædagogiske arbejde med at skabe gode relationer eleverne imellem.

SKJ Informationshæfte 2023-2024.pdf

Shape Created with Sketch.