Fritidstilbud NRA

UNGEMILJØET ULLERUP BÆK

Ungemiljøet er et gratis tilbud for alle unge fra 7.klasse til 18 år.

Vi holder til i fællesrummet ved elevcafeen på afd. Nørre Alle.

Åbningstider: mandag og onsdag fra 15.00-21.00.

Hvad kan vi tilbyde:

SPORT:

Vi bruger skolens gymnastiksal til badminton, basketball, dans og fodbold.

MUSIK:

Du har mulighed for at udfolde dig musikalsk i musiklokalet.

Uanset om du kan spille eller aldrig rørt et instrumentment, har du her mulighed for at øve dig i at spille trommer, bas, keyboard m.m sammen med dine venner.

MAD:

Vi tilbyder de unge at hjælpe med at lave mad, på begge åbningsdage.

De unge kan være medbestemmende på hvilken slags mad der skal laves!

FC FREDERICIA:

Som en del af Ungemiljøet på Ullerupbæk, kan du komme gratis ind på stadion og se FC Fredericia spille. Vi arrangerer flere ture i løbet af året. Dette vil blive meldt ud på Aula og på vores kommende infoskærm.

SLAPPE AF OG HYGGE:

Vi får i starten af 2022 lavet vores ungemiljø helt om!

Det betyder at vores fælles arealer bliver hyggeligere og der kommer flere aktiviteter i det store fællesrum, fordelt ind i små “øer”.

HVAD KUNNE DU GODT TÆNKE DIG?

Som noget nyt, har vi i vores Ungemiljøet etableret et Unge-råd. Unge-rådet er medbestemmende på hvilke aktiviteter, vi kan lave uden for vores vante rammer og hvilke nye tiltag der kunne gavne netop ude ved os.

Vi er åbne overfor nye forslag. Så sig endelig frem. Ingen ideer er dårlige. Tag fat i én af de voksne og vi tager det med til det månedlige Unge-råd.

Vi glæder os til at se jer alle sammen!